Amsterdam, 28 mei 2018 –Telfort introduceert het vernieuwde CombiVoordeel. Klanten die abonnementen bij Telfort combineren krijgen vanaf vandaag niet één maar twee voordelen per maand. Naast twee keer zoveel data op het mobiele abonnement kan de klant kiezen uit drie andere voordelen voor thuis. Het nieuwe Telfort CombiVoordeel geldt voor bestaande en nieuwe klanten.
Combineren en zelf kiezen
Klanten die Telfort Mobiel combineren met Telfort Thuis worden elke maand beloond met twee keer zoveel data op het mobiele abonnement. Per adres kunnen in totaal vijf mobiele nummers dit voordeel krijgen. Daarnaast kunnen klanten die TV van Telfort hebben nog een voordeel kiezen. De keuze bestaat uit een maandelijkse korting van €5 op de Thuis factuur, het Pluspakket met 110 zenders en de beste films en series, of FOX Sports Eredivisie met live alle wedstrijden uit o.a. de Eredivisie. Wie Telfort Mobiel combineert met Telfort Internet Thuis, krijgt naast twee keer zoveel data elke maand €5,- korting op de Thuis factuur.
Belonen met dubbel zoveel voordeel
Geertje Spanjaard, directeur van Telfort, vindt het nieuwe CombiVoordeel helemaal passen bij het merk: “Wij zijn blij met klanten die meerdere diensten bij ons afnemen en daarom belonen we ze met extra voordeel. Heb je zowel Telfort Thuis als Telfort Mobiel? Dan krijg je elke maand CombiVoordeel. En met het vernieuwde CombiVoordeel krijg je nu zelfs twee voordelen. Elke maand maximaal genieten, dus. ”
Over Telfort
Telfort is het betrouwbare voordeelmerk in de telecommarkt en biedt zowel mobiele telefonie als internet, tv en bellen voor thuis. Het bedrijf richt zich op zowel consumenten als zakelijke klanten en biedt voordelige producten en diensten. De producten zijn verkrijgbaar via Telfort.nl, Telfort-winkels, telefonisch via 0800 – 17 07 en in telecomspeciaalzaken. Telfort maakt gebruik van het betrouwbare KPN netwerk.
Bij ontbinding maak ik gebruik van mijn rechten op grond van het verzuimen van de verplichting van het leveren van de diensten door Telfort, gespecificeerd in de overeenkomst. Ik ga over tot onmiddellijke ontbinding van de desbetreffende overeenkomst. Ik heb een probleem met de router die niet oplosbaar is door het vervangen van het exemplaar door een exemplaar van hetzelfde model. Zodra ik de router belast met de snelheden zoals gedefinieerd in de overeenkomst, raakt deze defect. Ik moet ik deze router resetten om hem opnieuw te kunnen gebruiken.
Ik constateer dat dit een defect in het model is, omdat ik bij twee exemplaren van hetzelfde model exact dezelfde problemen ervaar. Ik ben van mening dat Telfort tekort is geschoten. Naar schatting heb ik ongeveer 10 maal de klantenservice gebeld heb, zonder dat er door Telfort een degelijke oplossing geboden werd. Dit heeft mij 2,5 uur van mijn tijd gekost.