Home Huishoudelijk Consumentenbond test: KPN als beste op alles-in-1 én mobiel

Consumentenbond test: KPN als beste op alles-in-1 én mobiel

27
0
DELEN
consumentenbond

KPN is door de Consumentenbond beoordeeld als de ‘Beste alles-in-1 provider’ en de ‘Beste mobiele provider’ van Nederland. Elke maand delen duizenden consumenten de ervaringen met hun provider aan de consumentenbond. Ze beoordelen de kwaliteit, melden storingen en geven aan hoe tevreden ze zijn. Op basis van deze consumentengegevens bepaalt de Consumentenbond de scores. Wie als de Beste uit de Test komt mag zichzelf de beste alles-in-1-provider noemen.  

Beste alles-in-1 provider

Het hoogste scoort KPN op vast internet, telefonie, televisie en haar klantenservice! Met een 8.1 voor Alles-in-1 klanten via glasvezel krijgt KPN dit kwartaal de titel ‘Beste uit de Test’. De afgelopen vijf jaar werd de eerste prijs steevast uitgereikt aan XS4ALL. Zij staan nu op de tweede plaats met een 8.0 voor zowel vaste diensten via koper als vaste diensten via glas. KPN ‘koperklanten’ hebben een 7,9 gegeven, waarmee het merk op de derde plek staat.

Beste mobiele provider

Ook als mobiele provider is het KPN-merk ‘Beste uit de Test’ beoordeeld. Het klantenpanel van de Consumentenbond geeft de kwaliteit van de mobiele abonnementen een 8,2. Abonnees zijn heel tevreden over alle onderdelen: netwerkdekking, bellen, internetten en sms’en. Er zijn minder meldingen van administratieve problemen en ook het aantal mensen dat last heeft van traag internet daalt. Bij het vorige onderzoek deelde KPN de eerste plaats met T-Mobile en Simyo.

Benieuwd naar het volledige oordeel van de Consumentenbond? Klik de linkjes voor meer informatie over de ‘beste mobiele provider’ en de ‘beste alles-in-1 provider’.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here