De technologie snelt de tijd vooruit. Zeker wanneer het gaat om social media. Voortdurend wordt er geswitcht tussen bijvoorbeeld Facebook, Twitter, YouTube, Google + en Excel. Dat zorgt soms voor best wat chaos, juist omdat je veel moet schakelen tussen al deze verschillende applicaties.
Je kunt overzicht houden op al je social media activiteiten. Er is namelijk een social media management platform beschikbaar dat helpt om structuur aan te brengen in je social media activiteiten. Deze mogelijkheid wordt bijvoorbeeld geboden met Media Injection.
Eén tool voor al je social media
Het social media management platform geeft jou onder andere inzage in rapportages, grafieken en statistieken. Wat je er mee kunt? Ongelofelijk veel!
Zo kun je bijvoorbeeld zien wanneer de beste tijd is om iets te publiceren. Je kunt met het social media management platform in één keer via al je kanalen iets publiceren. Je kunt er voor kiezen om direct te publiceren, maar je kunt ook gebruik maken van een content planner. Je bepaalt het uiteindelijk helemaal zelf!
Wat kun je er mee?
Dat is natuurlijk de grote vraag die een antwoord nodig heeft. Er zijn 4 belangrijke zaken. Door middel van Engagement kun je publiceren, reageren en plannen. Analytics helpt je om te vergelijken en een goede strategie te bepalen. Social CRM maakt het mogelijk om de strategie te verbeteren. Tenslotte helpt Facebook Advertising je met het opstellen van de juiste advertenties.
Wil je graag iets unieks neer zetten? Niet alleen wanneer je ondernemer bent, maar juist ook in je vrije tijd wanneer je gebruik maakt van social media? Kies dan voor het social media management platform van Media Injection en ervaar zelf hoe krachtig het gebruik van social media kan zijn!